September 24, 2017, 6:13 am
ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ. ΒΔΕΛΥΣΣΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

«Οι περισσότεροι Ρώσοι αισθάνονται λύπη για τη διάλυση της Ένωσης Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών-ΕΣΣΔ, και πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.»

ΣΧΟΛΙΟ: Καθόλου παράξενο διότι ο σοσιαλισμός στην κοινωνικό-οικονομική του διάσταση είχε αρκετά θετικά στοιχεία. Ο σκληρός πυρήνας όμως των κομμουνιστών δεν ικανοποιείτο με αυτή την κοινωνικό-οικονομική διάσταση αλλά ήθελε να αναγάγει τον Σοσιαλισμό σε μόνο και κυρίαρχο αθεϊστικό πολιτισμό, εκτοπίζοντας βίαια και αιματηρά την Ορθόδοξη Εκκλησία και Παράδοση.  

Ως αποτέλεσμα, η ιδεολογία αυτή, ως θλιβερό υποκατάστατο της Χριστιανικής πίστης, απέτυχε να εμπνεύσει τους λαούς στους οποίους επιβλήθηκε, εφόσον έχασαν τα θεμέλια της ηθικής τους, αλλά και την πίστη στην αιώνια εν Χριστώ ζωή.

Βέβαια, όταν ο Στάλιν τα βρήκε σκούρα με τη Ναζιστική εισβολή (του γέλασε ο Χίτλερ με τον οποίο είχε υπογράψει σύμφωνο μη επίθεσης), στράφηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία (την οποία προηγουμένως δίωκε λυσσαλέα ακολουθώντας το παράδειγμα του Λένιν) και την κάλεσε να ενισχύσει το αγωνιστικό φρόνημα του Ρωσικού λαού, που τελικά εξήλθε νικητής μέσα από τεράστιες θυσίες.

Στο διάγγελμα του προς τον Ρωσικό λαό, την ημέρα της εκδήλωσης της ναζιστικής εισβολής, ο Στάλιν έφτασε στο σημείο να απευθυνθεί στον Ρωσικό Λαό όχι με το «Σύντροφοι» αλλά με το Χριστιανικό «Αδελφοί». Ήταν η πρώτη λέξη του διαγγέλματος του…

Μετά, όταν τα δύσκολα πέρασαν, ο Στάλιν «συνήλθε» και, ως καλός κομμουνιστής, ξέχασε τη βοήθεια της Εκκλησίας, διότι αυτό εξυπηρετούσε το Κόμμα και, σύμφωνα με τον Λένιν, «ηθικό είναι αυτό που εξυπηρετεί το Κόμμα» (και όχι απαραίτητα τη χώρα).

Όσον αφορά το ΑΚΕΛ, ας μην επαναπαύονται κάποιοι με το γεγονός ότι το ΑΚΕΛ ουδέποτε είχε σχέση με διώξεις και εξολοθρεύσεις. Από τη στιγμή που ο σκληρός πυρήνας της ηγεσίας του ΑΚΕΛ είναι Λενινιστές και έχουν τη νοοτροπία του «ηθικό είναι αυτό που εξυπηρετεί το Κόμμα», υπάρχει και στο ΑΚΕΛ μια πολύ αρρωστημένη και επικίνδυνη κατάσταση.

Δέστε για παράδειγμα πως συμπεριφέρθηκε η ηγεσία του ΑΚΕΛ στις Αρχιεπισκοπικές Εκλογές του 2006. Ενώ είναι το μόνο κόμμα που πιστεύει σε μια ιδεολογία που στηρίζεται στον αθεϊσμό, εντούτοις ήταν το μόνο κόμμα που πήρε επίσημη θέση για τις Εκκλησιαστικές Αρχιεπισκοπικές Εκλογές! Υποστήριξαν τον Επίσκοπο Κύκκου και αποκάλεσαν, δια στόματος Χριστόφια, τον Μητροπολίτη Λεμεσού, «μεσαιωνιστή». (Αυτή είναι λέξη κλειδί στη κομμουνιστική ανάλυση αγνοώντας (πιθανώς ηθελημένα) ότι ο Ελληνικός, Βυζαντινός μεσαίωνας δεν είχε καμία σχέση με τον δυτικό, σκοτεινό μεσαίωνα).

Υποστήριξαν τον Κύκκου για λόγους πνευματικούς; Αυτό αποκλείεται εφόσον δεν πιστεύουν στον Χριστό. Το έκαναν άραγε για πολιτικούς λόγους, δηλαδή διότι ο Κύκκου πρόσκειται στο ΑΚΕΛ ενώ ο Λεμεσού, όχι; Ως ένα σημείο μπορεί αυτό να ισχύει, όμως ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ!: Όταν ο Κύκκου αποκλείστηκε από τον πρώτο γύρο και υποψήφιοι παρέμειναν ο Λεμεσού Αθανάσιος και ο Πάφου Χρυσόστομος, μεταξύ των δύο ποιον υποστήριξε το ΑΚΕΛ;

Όπως ομολόγησε ο ίδιος ο Επίσκοπος Κύκκου, το ΑΚΕΛ του άσκησε αφόρητες πιέσεις να κατευθύνει τους εκλέκτορες του να υποστηρίξουν τον Πάφου Χρυσόστομο (νυν Αρχιεπίσκοπο). Αυτό ο περισσότερος ΑΚΕΛικός κόσμος δεν το γνωρίζει και δυσκολεύεται (ή δεν θέλει) να το πιστέψει, αλλά είναι η καταγεγραμμένη, μέσα από δηλώσεις του Κύκκου Νικηφόρου, πραγματικότητα. Και βεβαίως μια πραγματικότητα επιβεβαιωμένη από το ίδιο το εκλογικό αποτέλεσμα.

Και διερωτάται κανείς γιατί; Ούτε ο Χρυσόστομος ούτε ο Αθανάσιος πρόσκεινται στο ΑΚΕΛ, αλλά ο Χρυσόστομος είναι ασύγκριτα πιο πολιτικοποιημένος και πολύ πιο παρεμβατικός στην πολιτική ζωή, κάτι που έδειχνε και πριν την εκλογή του στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο, και που φάνηκε ιδιαίτερα στην πολεμική που άσκησε (ορθώς) εναντίον του Σχεδίου Ανάν. Η παρεμβατικότητα της Εκκλησίας στην πολιτική είναι ανάθεμα για τους κομμουνιστές, οπόταν πως εξηγείται αυτή η περίεργη στάση του ΑΚΕΛ;

Ας απαντήσουν οι ίδιοι γιατί, αλλά μέχρι να απαντήσουν, η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι θεωρούσαν τον Πάτερ Αθανάσιο πιο «επικίνδυνο» από πνευματικής άποψης. Ήταν δηλαδή η ηγεσία του ΑΚΕΛ έντονα θορυβημένη από το γεγονός ότι αυτός έλκυε τον κόσμο στην Εκκλησία, ιδιαίτερα τους νέους, και διότι έφερε μια πνευματική αναγέννηση στην Εκκλησία τονίζοντας, μέσα από τη θεολογία των πατέρων της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τη σημασία της εμπειρικής και οντολογικής (σε αντίθεση με την ιδεολογική ή φιλοσοφική) βίωσης των αληθειών της πίστης μας.

Με άλλα λόγια, ήταν ο Ιεράρχης που μπορούσε να πείσει για την ανωτερότητα, από πάσης άποψης, του να ασχολείσαι και να σχετίζεσαι με το υπαρκτό, ζωντανό και αθάνατο πρόσωπο που λέγεται Χριστός, παρά με οποιαδήποτε ιδεολογία, είτε της αριστεράς είτε της δεξιάς. 

Αυτό, για το ΑΚΕΛ, που θέλει να βάλει την ιδεολογία και τον κομματισμό μέσα ακόμη και στα σχολεία, ήταν και είναι μεγαλύτερο ανάθεμα από την παρεμβατικότητα του νυν Αρχιεπισκόπου.

Βέβαια υπάρχουν και άλλα παραδείγματα που μπορούν σωρευτικά να αποδείξουν την έχθρα των σκληροπυρηνικών του ΑΚΕΛ προς την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Όμως το παράδειγμα με τις Αρχιεπισκοπικές είναι ξεκάθαρο και προσφέρεται για αυτούς που έχουν τα μάτια τους ανοικτά και που δεν καταδέχονται να εθελοτυφλούν με αφέλεια και αναξιοπρέπεια.

Δικαίωμα βέβαια της ηγεσίας του ΑΚΕΛ να πιστεύει ότι θέλει. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα να υποκρίνονται σαν προβατόσχημοι λύκοι. Να πουν καθαρά στον λαό, όχι ότι «εμείς δεν πιστεύουμε αλλά σεβόμαστε αυτούς που πιστεύουν», αλλά «εμείς δεν πιστεύουμε και θα προτιμούσαμε κανένας να μην πίστευε, και αν μπορούσαμε θα σας αναγκάζαμε να μην πιστεύετε».

Αυτό άλλωστε εξυπηρετεί το Κόμμα. Άρα είναι και ηθικό από κομμουνιστικής άποψης. (Λένιν: «Ηθικό είναι αυτό που εξυπηρετεί το Κόμμα»). Για αυτό έγιναν οι διώξεις στη Ρωσία. Για αυτό θα μπορούσαν, στην απουσία γνήσιας ΑΚΕΛικής μετάνοιας και αυτοκριτικής, να γίνουν και στην Κύπρο.



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.


Online Φόρμα ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ του πιο πάνω μηνύματος ( * Απαιτούμενα) :


Όνομα * :


Επίθετο * :


Το e-mail σας * :


Το e-mail του παραλήπτη * :


Παρακαλώ Πληκτρολογήστε:   fpvijk  



 
Περιεχόμενα